Wat betekent ‘altijd opzegbaar’?
Vanwege een tijdelijke actie zijn de meeste week- en maandmagazines altijd opzegbaar, dus zelfs als de korting nog loopt. Je kunt dus altijd opzeggen. Bel hiervoor met de klantenservice: 088-5500113.
‘Altijd opzegbaar’ geldt voor de volgende magazines: Libelle, Margriet, Donald Duck, Katrien, Donald Duck Extra, Flair, Tina, Story, Kidsweek, vtwonen, Veronica Superguide, AutoWeek, AutoWeek Classics, Stijlvol Wonen, Wonen Landelijke Stijl, Eigen Huis & Interieur, Ariadne at Home, Ariadne Brocante, Zo Zit Dat en Flow.
NB. Een klein aantal magazinebundels en specials is uitgesloten van deze tijdelijke actie. Voor deze titels geldt dat ze maandelijks opzegbaar zijn na de gekozen kortingsperiode van 1,2 of 3 jaar.
Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Als je de bestelling hebt afgerond, krijg je een welkomstbericht per mail met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 14 dagen tot je abonnement ingaat.
Wat betaal ik na de kortingsperiode?
Op onderstaande magazines geldt momenteel een tijdelijke actie: het eerste halfjaar voor 7,50 of 4,50 per maand (afhankelijk van de verschijningsfrequentie). Al deze abonnementen zijn altijd opzegbaar, ook tijdens de actieperiode. Ook na 6 maanden geniet je in de meeste gevallen nog van korting op het reguliere tarief.
Bekijk hieronder wat voor jouw magazine geldt.
Na het eerste halfjaar:
- 12 maanden voor 15,- per maand, daarna regulier tarief: Libelle, Margriet, Flair, Story, Tina, Donald Duck, AutoWeek
- 12 maanden voor 10,- per maand, daarna regulier tarief: Kidsweek, Veronica Superguide, vtwonen
- Regulier tarief: Ariadne at Home, Brocante Living, AutoWeek Classics, Donald Duck Extra, Eigen Huis & Interieur, Katrien, Stijlvol Wonen, Wonen Landelijke Stijl, Zo Zit Dat, Flow
Ontbreekt jouw titel in bovenstaande opsomming? Dan gelden na de kortingperiode van 12, 24 of 36 maanden de standaardtarieven.
Hoe vindt de betaling plaats?
Betaling vindt plaats door middel van een automatische incasso. Door je rekeningnummer in te vullen bij de gegevens in het bestelproces, geef je toestemming voor een automatische incasso van het afgesproken bedrag per betalingstermijn.
Hoelang kan ik profiteren van de actieprijs?
Dat is afhankelijk van de kortingsperiode die je kiest. Bij de langste kortingsperiode krijg je de hoogste korting en profiteer je het langst van de actieprijs. Na de kortingsperiode gaat het abonnement over in het reguliere tarief en is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Hoe kan ik een Libelle-abonnement cadeau geven?
Vul in het bestelformulier je eigen gegevens in en kies vervolgens voor ‘Bezorg mijn blad op een ander adres’. Doe je dit liever telefonisch? Bel met onze klantenservice.
Krijg ik korting op een tweede tijdschriftabonnement van DPG Media?
Ja, als je een abonnement hebt op een tijdschrift van DPG Media (m.u.v. proefabonnementen) krijg je tot wel 40% korting op een tweede tijdschriftabonnement. Deze aanbieding geldt het eerste jaar van het extra abonnement. Dit abonnement is na afloop van het eerste jaar maandelijks op te zeggen. Je sluit het tweede abonnement met korting af op kiosk.nl/abonneevoordeel.
Wat is het verschil tussen de digitale editie op Tijdschrift.nl en het Digitale Magazine?
De digitale editie op Tijdschrift.nl is een PDF van het weekblad Libelle zoals je gewend bent. In het Digitale Magazine in de Libelle app is dit weekblad verrijkt met online extra's. Zoals bewegend beeld, video’s, podcasts en handige linkjes achter de rubrieken.
Wat is het verschil tussen een Digitaal en een Digitaal Basis abonnement?
Om toegang te krijgen tot alle artikelen en verhalen in de Libelle app en op Libelle.nl heb je een Libelle Digitaal Basis abonnement nodig. Wil je ook wekelijks het Digitale Magazine lezen? Kies dan voor een abonnement op Libelle Digitaal. Nadat je je abonnement heeft afgesloten, krijg je direct digitale toegang.
Ik ben al Libelle-abonnee. Waar vind ik informatie over mijn abonnement?
Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt terecht op deze pagina.